Gebruik deze functionaliteit voor het snel aanvragen van service of het bestellen van verbruiksmaterialen
Verbruiksmaterialen order Nieuwe serviceaanvraag Aanvraagstatus controleren

🔧 Update van onze systemen 13/06-16/06

Beste klant,
 
Als onderdeel van de voortdurende verbetering van onze diensten, vindt er van vrijdag 13 juni - 13.00 uur tot maandag 16 juni - 08.00 uur een update van onze systemen plaats.
Tijdens deze periode kunnen sommige functies van ons eCommerce klantenportaal en onze helpdesk tijdelijk niet beschikbaar zijn. Vanaf maandag 16 juni 's ochtends behandelen we uw verzoeken graag.
Onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip en geduld tijdens deze optimalisatiefase.

Met vriendelijke groet,
Konica Minolta

Welkom bij Konica Minolta eCommerce

We hebben deze nieuwe Konica Minolta eCommerce portal voor u ontwikkeld met veel aandacht voor look & feel, gebruiksgemak en nieuwe functionaliteiten.

Met de eCommerce portal kunt u:

  • Uw geïnstalleerde systemen bekijken
  • Service aanvragen indienen en de status opvragen
  • De door ons geregistreerde tellerstanden inzien
  • De status van (toner)-leveringen traceren
  • Uw facturen printen en raadplegen

Wij hopen dat het uw dagelijkse werkzaamheden eenvoudiger maakt!

Uw team van Konica Minolta

Clean-Planet-NL-1200x628px-v2_Page_1.jpg    DOI-GDPR-BBE-NL.JPG
 

WERKEN MET ECOMMERCE

Leer werken met eCommerce

BROCHURE

ecommerce-brochure-BNL-NL-image.PNG